Måndag!

Starten på vad som förmodligen kommer bli en bra vecka, haha. Startade dygnet med att äta på Max med Hanna, sen åkte vi hem till mig o sov här..

Jag har vart ledig idag, sjukt skönt.. Vaknade efter 12 och Tommy och Hanna kom hit efter dom hade jobbat o så åkte vi till stan.. Köpte 2 filmer, Lilja 4-ever och Fucking Åmål.. Och så köpte jag en vågtång.. :)

Efter stan åkte jag o Hanna o tränade. Sjukt mycket folk, det är nån jävla "prova på vecka" på friskis.. Vill gasa alla som kommer dit. Va i helvete liksom.. Låt mig träna ifred..

Aja, nu blir det tv för hela slanten.

Later

Kommentarer
Postat av: Erin

Jaha, tack för att du sade det!! Då håller jag mig undan gymmet denna veckan. HATAR PROVA-PÅ VECKAN. Det får vara magdans och pilates hemma istället.

2010-01-26 @ 08:47:58
URL: http://amerikanska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0