Nöjd

Jag är nöjd med dagens städning! Har dammsugit o tvättat golven också, vilket jag inte tycker om eftersom man blir så äckligt svettig på nåt sätt! Haha..

Har rensat lite bland mina facebook kontakter, det är så töntigt egentligen hur fb har blivit en sååå stor del av allas liv. Jag tog ett för mig rätt stort beslut om vilka som ska bort från min lista. Speciellt om en person. Det gick finemang att rensa, förutom just denna speciella personen då. Den går inte att ta bort!! Så sjukt störande!

Aja, nu drar jag mig snart bort mot jobbet.


I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
Ive got to break free


Kommentarer
Postat av: julia

gillar gillar gillar gillaaar de där sista! fyfan queen är bäst forever <3

jag får la kolla in facebook o se att jag är kvar haha ;P (håller tummarna för säkerhets skull)

xx



ps. orka värsta spam kommentaren jag gav dig...ursäkta mig :P

2010-01-04 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0