Rätt skön dag! :)

Jobbade lunch idag, gick rätt fort.. Sen iväg till gymmet för tredje (!!!) gången denna veckan! Det var skönt, jag var svettig.

Har städat i köket och det tog hur lång tid som helst. Känner mig duktig! Haha.. Försöker flitigt få bort vad det nu är som stinker i min lägenhet! Längtar tills sommaren då man kan ha öppet fönstrerna dygnet runt!

Lucas från jobbet ringde mig precis och frågade om jag kunde komma in och hjälpa dom ikväll. Jag sa ja. Det trodde jag inte om mig själv. Men han är alltid snäll mot mig så nu får jag va lite snäll tillbaka.. Så 22-23-30 är vad som väntar.. Där rök min "göra mig fräsch" kväll som jag hade planerat.. Men men.. Ni är väl vana vid min stank vid detta laget. :)

Imon är det fredag. Äntligen. Och sen är det lördag. ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Erin

Finns det någon AL som brukar inte vara snäll mot dig? Inte så att jag letar namn eller komplimanger, men jag tycker att vi är en ganska schysst grupp. :)

2010-01-29 @ 13:49:17
URL: http://amerikanska.blogg.se/
Postat av: Tilda

Fan va stört, jag kikade in här (av en slump kan man väl kanske säga) och de inläggen jag läst hitils känns som mitt liv, asså först detta inlägget då, tränat, å tänkt ha en "göra mig fräsch kväll" som inte blir av. Tänkt göra hårförläning, sen tror jag vi varit med samma kille också.. Läskigt bara

2010-02-07 @ 23:51:30
Postat av: Anonym

hummm när hade du tänkt uppdatera igen...snyft! :'(

xx

2010-02-09 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0