Sådär gör inte jag..

Någonting som är rätt vettigt här i livet är att man inte ska ta emot råd från någon som inte lyckats själv. Om en uteliggare ger dig råd om hur man blir rik, någon med finnar ger dig hudvårds-råd, en spinkig person ger dig råd om hur man bäst bygger muskler.
Det är rätt enkelt, man kan oftast se det rätt snabbt. Ta inte emot råd från den som själv inte lyckats.

Jag går just nu på en diet. Det går bra, jag vet vad jag ska äta och jag gör det. Hade jag velat fuska varje dag hade jag gjort det, men det vill jag inte. Jag är peppad och jag vet vad jag gör!
Men nu plötsligt ska alla kommentera vad jag äter och framförallt ge råd. Råd om allting.

Ni förstår säkert vart jag vill komma.



(Tussie look-alike! Haha)


Kommentarer
Postat av: julia

änna lite katt tema här på bloggen :P

iallfall senaste inläggen haha xx

2010-01-12 @ 22:36:06
Postat av: Eva Berg

Trodde fan det va Tussi, ser lika lömsk ut ha ha

2010-01-13 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0