Söndag

Hopp, nu var min lediga helg slut, och inget bloggande har det blivit, haha.

Fredagen spenderade jag i soffan med svanskotevärk, var även och hämtade Hanna vid jobbet som den underbara vän jag är.

Igår var jag först och hälsade på det nya tillskottet i familjen, sjukt söt och pytteliten. Sen på kvällen hade jag en liten förfest med Hanna, Sanna +Tobias som var här en liten stund för att visa sina muskler.
Det var Sticky som gällde senare.. Det va rätt kul.. Men inte överdrivet. Längtar till min nästa lediga helg då trädgårn öppnar igen. ;)

Idag har vi sovit bort halva dagen, Mamma och Ellen var här och hälsade på en sväng med. :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0