Söndag

Aaah, jobbveckan är nu slut. Imorgon är jag ledig, sjukt behövligt. Hade inte tackat nej till en veckas semester just nu, men va ska man göra..
Önskar att jag kunde gå o gymma, är sjukt sugen, men har så ont i svanskotan att jag vill amputera den.

Ny säsong av I en annan del av köping har startat. Man kan ju inte göra annat än att tycka det är roligt. Sjukt bra! Haha..

 

Snart ska jag ta mig en uppfriskande och välbehövlig dusch. Undra hur mycket jag stinker nu egentligen...

 

Jag önskar att jag just nu hade ett roligt spel att fördriva min stillasittande vardag med. Något gammalt spel gärna.. De e de bästa!


Kommentarer
Postat av: julia

ååååhh ja!! typ doggy som man spelade på funplanet i fyran :D (fast nuförtiden heter det puppy...eller har dom gått över till doggy igen?)

xx

2010-01-11 @ 17:42:26
Postat av: Anonym

Ha ha Tobbe är lika underbar som vanligt....jag har inte ont i munnen..jag har ont i käften ha ha ha

2010-01-11 @ 20:11:31
Postat av: Stim

testa denna sidan ;) sjukt roligt spel!

http://www.newgrounds.com/portal/view/522276

2010-01-14 @ 09:52:52
URL: http://www.clubvegas.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0