SöndagKväll=EnBraKväll

Alltid lite skönt med söndagar, även om jag jobbar. Det är nåt speciellt med dom! Haha.

Kalaset innan var bra, sjukt god mat! Tvätningen gick bra efter med.
Lånade med en bok hem från mamma, om en diet. Så på onsdag kör jag! Jippi
Har sett fram emot att börja gymma nu i veckan, efter en tids sjukdom, så självklart ramlade jag rätt illa igår! Men men, det blir förhoppningsvis bättre innan tisdag! =(

När jag kom hem från kalaset städade jag min garderob. Mycket välbehövligt! Slängde ut en kasse med kläder. Nu får jag försöka hålla ordningen bara! Hihi.
Tror att min nya klänning är favoriten i garderoben just nu iallafall! :D



Min bh sticker upp lite vackert! Eftersom min garderob var ett kaos
hittade jag inte någon utan axelband.. Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0