Tisdag

Hopp, blev lite stress imorse när Fredrik ringde mig när jag stod i duschen och sa att jag skulle komma till Anders o Karin för att passa Ellen en stund, eftersom jag trodde han skulle ringa typ 3 timmar senare..
Så jag gav mig snabbt ut, med blött hår och ett allmänt taskigt utséende.. Haha.. Är der bara jag som blir trött av att inte ha smink på mig?!

Aja, hos dom låg jag i säkert en timma och försökte få Ellen att sova.. "Dumma Anna, gå ut, gå hem..." Det gick med andra ord inte så bra.. Men men.. Haha..

Nu ska jag vila upp mig lite för jag har tvättstuga klockan 4.. ;)

Later

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är dom redan trötta? ;) haha, Ellen! så sööööööt :)

2010-01-19 @ 17:10:16
Postat av: Jonna

Haha Ellen är bara för söt xD

2010-01-19 @ 22:05:43
URL: http://jonnasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0