Tisdag

Började dagen med att jobba 11-14. Det gick rätt så snabbt! För en gångs skull.

Sen bar det av till pizza-tisdag som vanligt! Det var jag, Tommy, Ryan, Sanna och Charlotte. Det var mysigt, men nästa gång sätter vi oss fan inte vid en tv! Haha..
Jag åt en grekisk sallad, som vanligt. Sjukt gott vafan!

 



Efter maten fick jag en kort massage av Tommy. Jag höll på att avlida för att det var så skönt. Är väldigt stel i ryggen och axlarna. Det kändes som att min hjärna skulle explodera när han tryckte.
Någon som är på att gå till en riktig massage sak? Hade vart skönt!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hade gärna hängt på om det inte kostade så jävligt!! Är själv i stort behov av det!

2010-01-12 @ 18:11:19
URL: http://mamijen.blogg.se/
Postat av: mika

jaa, jag har funderat på att kosta på mig massage på stranden när vi kommer till thaiand. vad tror du om den iden??!

2010-01-13 @ 08:23:13
URL: http://www.miklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0