Nära döden!

Var nära döden idag! Drack en energidryck och blev helt avdomnad i halsen.. Kändes som att den blev helt svullen men mamma undersökte mig och jag var tydligen inte svullen. Men det var fan obehagligt. Och det släppte inte, så slapp jobba till halv 11..

Innan min hemska upplevelse var jag på allum med mamma i hopp om att hitta någonting roligt på rean, men hittade ingenting tyvärr.. Haha..

Nu väntar ytterligare 2 lediga dagar!

ToDo lista för imorgon:
Tvätta, diska, tvätta fönster.
Laga min köksfläkt.
Byta glödlampa på toan.
Koppla ihop sladdar så jag får ljus i min garderob. (Det finns en halv vit kabel som hänger där, och jag hittade en svart kabel med kontakt.. Kan bli spännande.)
Stan med Hanna, köpa film och lite smått o gott inför våran resa.

Det är inte långt tills vi åker nu! 2 veckor på Cypern.. Iiiiiiiiiih.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0