Nattens trauma

Ojoj, här glömer man av att blogga... Kan börja att beräta om nattens trauma..

Klockan är ca 01.30 och jag ligger o sover som skönast när jag vaknar av att någon är i rummet.. Ligger stel som en pinne och hör hur det fladdrar i taket, tänder försktigt lampan.. Den äckligaste malen jag sett har kommit in. Jag bokstavligt talat flyger upp och springer in i köket för att hämta insektssprayen och flugsmällan, ställer mig redo i dörröppningen.
Nu börjar det värsta.
Malen börjar i full fart attackera mig. Jag står där i total panik, sprutar med sprayen och viftar med smällaren. Efter ca 5 minuter sätter sig malen på golvet, jag smyger mig fram, sprutar från ett närmre håll än tidigare, malen blir vild men jag får in en fullträff med smällaren. Eller kanske 10 st för att vara ärlig, man måste ju se till att den är helt död.

Don't mess with me, bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0