Ååh du ohärliga fredag..

11-21 idag satt icke så fint med tanke på hur lite jag sov inatt. Tror jag efter att ha legat o vridit o vänt på mig, och pratat lite i telefon, tillslut somnade vid 5-tiden..
Vilka humörsvängningar jag haft också.. Ena sekunden har jag flugit runt på rosa moln för att andra sekunden känna för att strypa varenda person som nämnt mitt namn..

Jag tycker det värsta med att känna sig lycklig är olyckan som kommer mellanåt.. Den slår så hårt. Men man vill ju inte gå runt och känna ingenting för den delen heller.. Eller? Man blir så förvirrad av att vara övertrött och överkänslig.. Ge mig konstant lycka för resten av livet, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0