Döda mig..

Vaknade precis av att jobbet ringde. (Men svarade inte, haha.) Ska jobba om några timmar och jag orkar icke börja tidigare idag, tack.

Jobbade till 23 igår och Lina o Peter jobbade stängning så vi bestämde oss för att dra en utgång. Först gick vi till Chez och satt där med Linas vänner fram tills det stängde vid 3. Då begav vi oss till Valand. Lina var säker på att hon skulle komma in men eftersom Peter hade sin pojkväns leg så gick vi in först för o va säkra. Vi kom in, vi betalade, kollade bakom oss och där stod Lina och fick inte komma in.. haha..

Vi gick ut igen men efter ett tag gick jag och Peter in dit själva ändå, eftersom våran buss inte gick förens 6.. Jag har nog aldrig sett någon vara så full som Peter var som fortfarande kunde stå på benen. Helt sjukt. Men sen att jag fick SLÄPA honom från Valand till brunnsparken är väl en annan femma.

Jag undrar om han badade, han försökte tvinga med mig.. Jaja, vi ses ju på jobbet om en stund så då ska jag skratta åt honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0