"Jag har aldrig high five:at ihjäl en geting"

Gillar att läsarantalet bara stiger o stiger trots att jag knappt sagt till någon att jag skriver igen! :D

Jo just det, jag skulle ju berätta nu. Men jag kom på att det inte kommer bli lika spännande såhär i efterhand, men ändå.. :P

En av sakerna var att jag att jag och Hanna high five:ade ihjäl en geting!!! Vi var och badade i Delsjön, eller jag badade, Hanna doppade benen typ! Så satt vi där och spelade kort o hade en jävla geting som flög runt oss och plötsligt bara *smack* så skulle båda slå bort den samtidigt! Lätt att vi kommer köra den på varje "jag har aldrig" nu, mobbade som vi är.
(Hur stavar man high five:at? High fivat såg ju bättre ut men det är svengelska)

En annan sak hände när jag, Hanna och Åsa skulle hem från krogen.. Och detta är så jävla typiskt Åsa att hamna i en sån här sak! Haha..

Gubbe: Vilken vagn går till SKF?
Åsa: Jag har ingen aning.... 6an kanske.
Gubbe: Gillar du sex?
Åsa: Nääe. Nej.
Gubbe: Nej inte jag heller.. Men det är iallafall *an och *an som går dit (kommer inte ihåg vad han sa) så om du inte vet ska du hålla käften!

Trodde jag skulle skratta ihjäl mig! (Men det är kanske så att man är tvungen o ha vart med för att tycka att det är roligt) Tur att jag var med!



Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAH!!!!

2010-06-19 @ 00:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0