Midsommar

Har inte haft tid eller lust till att blogga men nu kommer en liten sammanfattning av midsommarafton.. :)
Vi började dagen med lunch hos grannarna, sill, potatis, jordgubbar och det vanliga.. Då börjades även alkoholkonsumtionen.. Gick hem o spelade kort, slappade och drack i några timmar tills grannarna kom till oss för grillning, myyycket gott! Skulle vilja påstå att det gick utför efter det. Fast på ett midsommaraktigt sätt.. Så inget negativt egentligen, haha.
Vi spelade kubb, Ted fick en örfil av mig för att han gäspade och sen blev han arg när jag kallade honom struts. Det spilldes en del. Jag, Hanna och Åsa gick och badade vid 23, i grannens pool. Sen skapade jag och Hanna översvämmning i vårt badrum efter att ha legat i badkaret och råkat sätta på vattnet.
Ja, det var väl en del av det jag kommer ihåg för tillfället. Och det jag har lust att berätta... Hahah..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0