Så jävla opepp..

Gaah va jag är trött! Känner mig sjuk, förmodligen för att jag börjar jobba imorgon igen.. Fyfan, jag orkar inte... Längtar verkligen inte tillbaka till någonting! Men vad ska man göra. Ett jobb är ett jobb..

Idag började jag dagen med att inte gå upp, hehe.. Låg och drog mig i flera timmar. Sjukt skönt! Sen gick jag och Åsa o gymmade i 1 timma.. Tiden har gått så sjukt fort när vi gymmat nu.. :) Me like..
Efter gymmet åkte jag och handlade med mamma för att sedan göra den godaste middagen ever typ.. Jag är en riktig mästerkock! Medans jag åt kollade jag på new moon och fick riktiga kärlekskänslor i hela kroppen, haha.. Sen drog jag en promenad på 40 min och nu är jag rätt nöjd för dagen!

Har haft en sjukt bra semester, och det är trots allt inte så långt tills nästa som förmodligen kommer bli ännu bättre.. =)

Jag satsar på att gymma 4 ggr denna veckan. Hoppas verkligen att jag kommer klara det och inte ursäktar bort mig som vanligt. Filip har röstat på att jag inte kommer klara det. Snällt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0