Tänktänktänk

Har en såndär jobbig jävla tänkarkväll.. Jag är så trött på alla snåla och icke-omtänksamma människor som finns.. Jag hade aldrig kunnat med att vara snål, hur orkar man vara så självisk?! Det finns väl inget bättre än att göra någon glad och bjuda den på någonting eller överraska.. Men om man bjuder någon på någonting för att den "inte har några pengar kvar" o samma person nästa dag gör någonting med någon annan.. Det känns bara bortkastat!
Lika irriterad är jag på folk som skiter i att man planerat saker tillsammans.. "Vi ska göra detta och detta och detta".. Ta mig i röven.. Jag tänker inte vara den som ständigt påminner någon om att vi planerat någonting. Är jag inte såpass viktig för personen att den kommer ihåg det själv så.. ja.. fuck it!

Jag kan bråka med någon och förlåta efter 1 sekund, men går jag och samlar på mig massa skit från någon, då spelar det ingen roll vem det handlar om.. Då är det bara att välja sina vänner lite bättre... Så är det bara.

Varsågoda för mitt mkt intressanta och icke-gnälliga inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0