Äntligen ledig helg!

Fast det känns lite konstigt, inte för att jag jobbat mycket denna veckan, men ändå.. Hehe

Igår jobbade jag 8-10, 11-14 och 16-19 så det var en fruktansvärt seg dag! Hade nästan jobbat på rasterna för o slippa sitta och somna typ. Så det blev inte så mycket action på kvällen, fick lite roliga förslag men var helt enkelt för trött. Så tidigt har jag inte gått upp på typ ett år.

Snart ska jag gå ner till lindex och se om jag hittar några fina smycken, typ armband eller nåt.. Behöver lite nya roliga smycken.. Tråkigt o gå med samma favoriter hela tiden! Och batterier till mina klockor behöver jag med.. En knall-lila klocka passar inte till allt... :D

Aja, jag skriver lite senare igen!
Aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0