Fredag!

Jihoo, äntligen fredag! :)
Idag fyller min mamma år, grattis!! Varje år får jag påminna henne att jag har namnsdag också, helt sjukt att hon aldrig kommer ihåg det! :P haha..
Lina sjöng en sång för mig på jobbet, tack så mycket! Haha. Vi kom även fram till att Lucas tjej också heter Anna Victoria, lite roligt! :D

Ikväll ska jag ta det lugnt, har lust att hitta på nåt kul egentligen. Men men. Snart börjar solsidan på tv och då får jag det lite roligare! Hihu..
Imorgon blir de kalas för mamma, och på kvällen har jag inte bestämt något. Eller, jag hade bestämt något, men folk drar sig ur som vanligt, tycker det är jättetråkigt! Faktiskt.. Aja, vad ska man göra!

Någonting annat jag har tänkt på, som jag kom o tänka på nu att jag känner lite personer som säger att dom vill lära känna fler personer, umgås mer med folk.. Men varje gång man frågar om dom ska förja med och göra någonting kul säger dom alltid nej. Är det inte konstigt? Tillslut slutar man ju att fråga!

Aja hursomhelst, om det är någon som ska göra något speciellt kul imorgon, hör gärna av er! :)




Grattis mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0