Fredag

Inte så mycket intressant som hänt idag! Jobbade några timmar och sen var det möte efter jobbet på 1,5 h.. (Härligt med dessa betalda små-möten, haha) Lina hade köpt med sig sushi till oss två så vi satt där o smaskade och det va asgött. :)

Efter det gick jag hem till mamma och lekte med Ellen och åt tacos, jättegott! :) "Fredagsmyyys" som Ellen sa! Hihi

Nu på kvällen har jag gjort makaronilåda till matlådorna i helgen, ska jobba hela helgen. Jättekul :)

Kan avslöja för er att jag bloggar på ett annat ställe också. Där skriver jag om lite andra saker, det mesta är samma, men där har jag fler läsare. :P Så får se hur jag gör med mina 2 bloggar! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0