Hej fisar!

Blev inte så mycket till uppdatering i helgen, haha.

Lördagen var kul!! Åkte in till stan och mötte upp Hanna o Emmy för lite donken. Där mötte jag min lilla Alexandra. Blev förvånad, glatt! Hihi..
Aja, sen åkte vi hem till mig för förferre. Spelade kort som fan! Skitgubbe, finns i skön, fuck the dealer... Sen blev det yatzy, men när det kom fler personer mitt i spelet så la vi av (jag hade ju självklart vunnit annars)
Sen blev det trädgårn såklart.

Igår var jag hemma hos mamma o åt pizza. Sen gick jag hem o kollade på skärgårdsdoktorn i 12 timmar ;D

Nu ska jag städa lite o sen blir det stängning ikväll!

Men vafan, nu börja det regna.. Icke bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0