Måndag

Måndag igen då! Helgen var finfin. Efter melodifestivalen hos Mackan åkte jag hem till Lina och sen blev det utgång.. Var på Victoria, hade aldrig vart där innan, inte hört att det skulle va så kul heller men det va helt ok, rätt litet och inget dansställe men bra ändå, hehe.

Igår gjorde jag inte mkt mer än o ligga i soffan/sängen. Jo, var ute en sväng och hämtade Anders som vart i Branäs.. Såå, ja.. Var sjukt trött o orkade inte skriva nåt här! Hehe

Nu ska jag snart laga mat och sen ska jag gå o jobba ikväll.. Jääii, pengar!

Dagens konstaterande:
Helgen var bra.
Det kommer bli en lång vecka utan Hanna.
Det är fint väder ute.
Det simmar en 7 meters haj här i närheten, men det är tydligen vanligt.
Jag kommer knappt våga bada i sommar.
Jag vill bada i sommar.
Jonna tror att det är sommartid, men det är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0