Ojojoj, Anna bloggar..

Har inte haft lust eller ork till att blogga..  När jag endast gjort saker jag inte vill dela med mig av här känns det lite konstigt om jag skulle sitta o ljuga ihop någonting.. Haha..

Igår stängde jag, tackade ja på en gång trots att jag suttit och beklagat mig att jag skulle jobba och plus att jag inte fått i mig mat på ett tag. Inte haft någon matlust för 5 öre.
Idag jobbade jag 10.45-14 haha (var på banken först) sen satt jag i personalrummet och tog det lugnt tills jag gick med Jennie och underbart söta lilla Elin bort till Coop. Sen hem o har inte gjort någonting.

Grattis till Jennie som får sluta jobba snart, eftersom hon är gravid.
Kanske nåt jag borde prova.. :P Haha, nej.

Imon blir det jobb 11-20 och sen förmodligen till Åsa och Hanna efter det.. För imorgon kommer Hanna hem! <3



Jennie och Elin, så söta båda två!


Kommentarer
Postat av: jennie

Du är så söt du med Anna! Och Elin älskar ju att busa med dig! :D

2010-03-22 @ 13:44:16
URL: http://mamijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0