Shoo breeee!

Va händer jaoo? (Bara Julia kommer förstå.)

Jobbade lunch och kväll idag. På "rasten" satt jag på jobbet med mina roliga vänner. Hihi.
Efter jobbet gick jag till coop och köpte mat. Glömde hälften av det jag skulle köpa, var helt förvirrad! Sen hem o slängde in det i kylskåpet o sen direkt hem till mamma med Tobias. Tobias ska lägga nytt golv i köket denna gången så var där o visade mattprover.
-Det var min roliga dag.

Lånade några filmer av mamma. Så nu kan jag kolla på Hanna Tjorven all night looong.






Kommentarer
Postat av: julia

shooo bree!

fan va hajp att det finns saltkråkan på DVD :O

haha xx

2010-03-23 @ 23:30:39
Postat av: Hanna

ANNA!!



..jag vill låna dom efter dig:)

2010-03-24 @ 00:11:56
Postat av: jennie

Hahaha, va sött! :)

2010-03-24 @ 21:58:01
URL: http://mamijen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA!!!! ar det darfor hon kallas tjorven???

2010-03-25 @ 08:04:02
URL: http://miklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0