Söndag..

Gud, va trött jag är. Har vart en lååång dag idag.
Min hjärna blev helt plötsligt tom på vad jag tänkt skriva.. poffff..

Igår var jag hemma hos Hanna och Åsa, det var en kille som fyllde år så de va lite kalarre.. Pratade och sjöng singstar. Kollade på Jonna när hon dansade (haha)
Jonna HATAR mig. Det har hon sagt både en och två gånger. När jag filmar henne när hon är full.. HAHA

Funderar på om jag ska gå på blåvitt imon eller ej... Det finns inga platser kvar i klacken.. :/ Jag som behöver hoppa, skrika, sjunga och känna glädjen, aja.. Det kommer fler tillfällen!



Haha, Åsa skulle skriva grattis på en tårta hon gjort men bokstäverna gick sönder..
Jag kom på den briljanta idén att skriva tits istället! haha ;D


Kommentarer
Postat av: eva

Anna....det är många som "hatar" dej när du filmar folk som e fulla ha ha.....men det har gett oss många goa skratt framför allt på midsommardagen ha ha. Jag är glad att du hittat nya objekt att föreviga :))))) kram kram

(men du är världsbäst på att smygfilma ha ha )

2010-03-24 @ 07:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0